Search
2960

Ktoré online hry hrajú osamelí českí a slovenskí hráči?

Rozbor toho, čo majú najradšej hráči - samotári.

Často sa internetom šíri taký stereotyp o tom, že hráči sú často osamelí, bez priateľov, nerdi, nestarajú sa o seba a hnijú pri počítačoch celé dni. Keď majú vyjsť von, radšej zase zatiahnu žalúzie a drvia hry do noci. Nuž, aj takí sa samozrejme nájdu. V Česku a na Slovensku si však takíto ľudia najradšej zahrajú hry pre jedného, či nejaký online multiplayer, kde si nakoniec vedia nájsť aj dobrých priateľov. Ktoré online hry hrajú osamelí hráči ale najradšej?

Medzi online hry pre samotárov teoreticky vieme zaradiť aj napríklad taký Portal 2 od Valve. Zatiaľ čo jednotka bola čisto singleplayer hra, kde si hráči precvičili mozog pekne osamote, v druhej časti už pribudol kooperatívny online multiplayer. Vďaka tomu si hru mohli vychutnať nie len hráči, ktorí hrajú radi sami, ale aj tí viac spoločenskí. Primárne však išlo o singleplayerový zážitok, ktorý preveril vaše schopnosti. V hre Portal je treba vyriešiť radu hádaniek s portálovou puškou, vďaka ktorej sa dalo rýchlo premiestniť medzi dvoma bodmi kdekoľvek v "testovacej miestnosti". Keďže v dvojke už pribudol multiplayer, pribudli aj nové miestnosti stavané na online hranie pre dvoch hráčov. Osamelí hráči tak majú možnosť si hru prejsť na vlastnú päsť, alebo si nájsť náhodných spoluhráčov online. A takýchto single/kooperatívnych hier je na trhu mnoho, spomeniem napríklad Gears of War, či Left 4 Dead, tiež od štúdia Valve.

online-gaming-alone
Druhým obľúbeným spôsobom, ako prísť ku kontaktu s okolím sú samozrejme online hry. Mnoho online hier ponúka možnosť si zahrať nie len osamote, ale aj v náhodnej partii spoluhráčov. Napríklad niektoré online kasína na Slovensku ponúkajú možnosť pridať sa do živej kartovej hry, kde si môžete zahrať zadarmo blackjack, či iné známe online kasínové hry. Na výber máte toho oveľa viac, Slováci a Česi najradšej hrajú online minihry, automatové hry, či online kartové hry v online kasínach. Tie vám na oplátku poskytnú vstupný bonus za registráciu do akejkoľvek hry.

Či už hráte na počítači, na konzole, na mobile, alebo v prehliadači, vždy máte na výber tonu online hier, aj keď ste práve sám. Čaro online hier spočíva práve v tom, že si viete nájsť okamžite partiu a tak už nemusíte hrať sami. Skvelým príkladom je napríklad Rocket League na PlayStation 4. A ak by ste predsa len chceli ostať aj v hraní úplne sami, siahnite radšej po nejakej skutočne kvalitnej príbehovej hre. No až budete nabudúce sami a dostanete chuť na spoločnosť, zamierte na internet a vyberte si jednu zo skvelých online hier.
Read the news